ارسال پاسخ
تعداد بازدید 29
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 28
عضویت: 27 /1 /1393
سن: 18
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
قوانین انجمن و سایت دوراهک لوکس
1) تمامي کاربران ميبايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اكانت كاربر مذکور در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع می گردد. حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد . همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت.
2)کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها و سایت از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت كاربر مذکور دراولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها و سایت قطع می گردد.
3)کاربران مي بايست مطالب ارسالی خود را در سایت هم سو و در راستای اهداف سایت قرار دهند و از ارسال مطالب خارج از موضوع سایت خودداری نمایند .
4)لطفا\\\"ً در هنگام ایجاد تاپیک یا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نمایید . ضمنا مدیریت سایت وظیفه ای در قبال طراحی و کد نویسی برای کاربران را نخواهد داشت و در صورت نیاز خود کاربران عضو در سایت به درخواست ارائه شده پاسخ و طراحی خواهند نمود .
5)لطفا\\\" از ارسال مطالب تکراری خودداری نمایید . در صورت تمایل به ارسال مطلب ، ابتدا موضوع مربوطه را در سایت جستجو و در صورتی که موجود نبود ، مطلب یا ... را به اشتراگ بگذارید .
6) در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط فرد خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.
7)در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصي خود ، حداکثر دو بنر در ابعاد 468 در 60 استفاده کنید.
8) لطفاً از ساخت بيشتر از يک حساب در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب از سوی يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
9)لطفاً در هنگام جواب دادن به تایپیک دیگر دوستان از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل اشتراک مطالب.عکس.موزیک و رمان می باشد .
10) توهین به قومیت ها ممنوع می باشد.
11)مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد .
12) در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

موفق و سربلند باشید .
مدیر سایت دوراهک لوکس

امضای کاربر :
یکشنبه 22 تیر 1393 - 01:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :