loading...
دوراهک لوکس
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 12 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

Soheil Jami Hamin Nazdikii دانلود آهنگ جدید سهیل جامی به نام همین نزدیکی

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی به نام همین نزدیکی با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سهیل جامی به نام همین نزدیکی :

بذار گریه کنم بغضم سبک شه چقدر بارونیه هوای خونه

شاید عاشق شدن آسونه اما چقدر سخته کسی عاشق بمونه

دلم می لرزه با صدای بارون کجایی که هوام و داشته باشی

اگه حرفای من مهم نیست واست هوای گریه هام و داشته باشی

میگن نزدیکی اما از تو دورم ولی حس می کنم عطرت همین جاست

شاید عاشق شدن شروع درده ولی مردن برای عشق زیباست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سهیل جامی به نام همین نزدیکی

♫♫♫♫♫♫

عجب ماهی عجب روزای خوبی چی میشه روی ماهت رو ببینم

نمی دونی چقدر آشوفته میشم چقدر منتظرت باید بشینم

بذار حالم عوض بشه کنارت تموم کوچه ها عطر تو پیچید

بذار بارون بباره رو تن خاک شاید دنیای من یه روز خوش دید

میگن نزدیکی اما از تو دورم ولی حس می کنم عطرت همین جاست

شاید عاشق شدن شروع درده ولی مردن برای عشق زیباست

MP3 – 320

Soheil Jami – Hamin Nazdiki

MP3 – 128

Soheil Jami – Hamin Nazdiki


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام سایت دوراهک لوکس بسته شد به امید باز گشای دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 22,182