loading...
دوراهک لوکس
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 11 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

Hamid Talebzadeh Eshghe Barfi دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی :

یه غم تو چشمات اومده یه جورایی زندونیه

خوش به حال آغوش من انگار بازم مهمونیه

کی بهتر از اشکای تو مهمون نا خونده میشه

اگه شونه هام نباشه از همه جا رونده میشه

اشک چشات حرف نداره وقتی با من حرفی داره

حال و هوای عشقمون رنگ و روی برفی داره

رنگ و روی برفی داره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی

♫♫♫♫♫♫

عزیزم جات توی چشمای منه بذار دورت بگردم

یه وقتایی عاشق میشی سور می خوری می افتی رو قلب سردم

توی نگات این پا اون پا کردم و تا این که ریشه کردم

اگه دلم پایین بیاد بالا بره تو میشی دوای دردم

اشک چشات حرف نداره وقتی با من حرفی داره

حال و هوای عشقمون رنگ و روی برفی داره

رنگ و روی برفی داره

♫♫♫♫♫♫

شبایی که بارون میاد به آسمون نگاه نکن

اشکات و بارون می باره نرفته چشم برام نکن

هق هق عاشقونت و رو شونه بی صدا نکن

حیفه بذار نگاش کنم از تو نگام جداش نکن

اشک چشات حرف نداره وقتی با من حرفی داره

حال و هوای عشقمون رنگ و روی برفی داره

رنگ و روی برفی داره

MP3 – 320

Hamid Talebzadeh – Eshghe Barfi

MP3 – 128

Hamid Talebzadeh – Eshghe Barfi


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام سایت دوراهک لوکس بسته شد به امید باز گشای دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 22,166