loading...
دوراهک لوکس
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 13 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 Fereydoun%20 %20Ehsase%20Asheghi دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی با بالا ترین کیفیت

ترانه : مهدی حبیبی ، آهنگ و تنظیم : کاران زیاری ، میکس و مستر : بهزاد عبدالهی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی :

میگی جدا بشیم اینجوری بهتره

وایسا نگات کنم این باره آخره

این بار آخرو با من قدم بزن

تا موندنی بشه تو خاطرات من

تو خاطرات من

سخته جدا شدن برای هر دومون

میری برو ولی به یاد من بمون

میگی که بگذریم از هر چه بود هست

چشمای عاشق و آسون نمیشه بست

آسون نمیشه بست

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

میگی جدا بشیم

MP3 – 320

Fereydoun – Ehsase Asheghi

MP3 – 128

Fereydoun – Ehsase Asheghi


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام سایت دوراهک لوکس بسته شد به امید باز گشای دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 22,159