loading...
دوراهک لوکس
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 20 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار بنام روز برفی

اینبار دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار بنام روز برفی

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : سعید زمانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی

با لینک مستقیم و دو کیفیت عالی از پردیس موزیک…

\"Rooze

 

 

متن آهنگ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار به نام روز برفی
چشامو میبندم میخوام هرچی غصه است بمیره
که تو خواب یکی از تنم عطرت رو پس بگیره نمیشه
عزیزم نمیدونی عشقت چقدر سینه سوزه
چه سخته آدم چشم به تاریکی شب بدوزه همیشه
***
شبا یبدارو روزا خیره به عکست این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بزارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره
***
یه آدم چقدر طاقت غصه داره چه جوری میشه خنده روی لبام پا بزاره دوباره
به جایی ریدم که با هیچکی حرفی ندارم
نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم
نمیخوام بباره
***
شبا یبدارو روزا خیره به عکست این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بزارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره


دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم | دانلود فیلم ایرانی

\"\" کیفیت 320 : دانلود با لینک مستقیم 
\"\" کیفیت 128 : دانلود با لینک مستقیم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام سایت دوراهک لوکس بسته شد به امید باز گشای دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 22,169